به دنیای IT خوش آمدید

خبر. برنامه. عکس. موبایل. کامپیوتر IT و ....

به دنیای IT خوش آمدید

خبر. برنامه. عکس. موبایل. کامپیوتر IT و ....

باز هم پردازنده

موبایل خبرنگاری
نوکیا با کمک خبرگزاری رویترز نرم افزار جدید خبرنگاری را روی تلفن همراه خود عرضه می کند. این برنامه به روزنامه نگاران کمک می کند بدون استفاده از کامپیوتر های قابل حمل و با استفاده از تلفن همراه، اخبار، عکسها، تصاویر ویدیویی و فایل های صوتی را برای خبرگزاری مورد نظر ارسال یا روی اینترنت منتشر کنند. نوکیا و خبرگزاری رویترز در نظر دارند با انجام این طرح، شیوه کار خبرنگاران و چگونگی رساندن اخبار به خبرگزاری ها را تغییر دهند. این نرم افزار از سوی واحد تحقیقات نوکیا NRC طراحی و تولید شده و قرار است در مدل های ویژه ای از گوشی های این شرکت عرضه شود.

سیاه پوش
حتما خبر دارید که AMD در اقدامی که برای عده معدودی از مصرف کنندگان جذابیت داشت اقدام به ارایه نوع جدیدی از پردازنده های دو هسته ای مدل Athlon64 X2 کرد که عنوان Black Edition را به یدک می کشید. اصل ماجرا از این قرار است که انواع Black Edition که ما بدون هماهنگی با فرهنگستان زبان فارسی معادل سیاه پوش را بدان اطلاق کرده ایم، برای افرادی طراحی شده که عاشق OverClocking هستند. این OverClocking هم که حتما می دانید مترادف است با روانی کردن هسته پردازشی و افزایش سرعت فرکانس کاری آن بیچاره! نکته در این جاست که اغلب سازندگان مادربرد این رویداد تازه در بازار سخت افزار را چندان جدی نگرفته اند و سعی ندارند تا امکانات ویژه ای برای پشتیبانی از این خانواده جدید معرفی کنند. حقیقت این است که فکر و ذکر پشتیبانی فنی سطح بالا از پردازنده نسل دهمی AMD امان از سازندگان مادربرد بریده. پردازنده های Phenom اتفاق جدیدی در بازار دیوانگی محسوب می شود. القصه اینکه با به روز رسانی BIOS مادربردتان می توانید از برخی امکانات این پردازنده بهره بگیرید و بس!

نظرات 1 + ارسال نظر
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
سکس 5 قاره/شرکت درجایزه800دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد